Cielę i ćwiczenia Shina

КИТАЙСКИЕ ШИНЫ И ДИСКИ ВСЯ ПРАВДА!

Anonim

Wiele osób koncentruje się na pracy z bronią, mięśniami brzucha, plecami i biodrami, ale zaniedbuje ćwiczenia nogami. Twoje nogi odgrywają ważną rolę w codziennych czynnościach. Wspierają twoje ciało i są odpowiedzialne za chodzenie, bieganie, pochylanie się, sięganie i siedzenie. Ignorowanie tych mięśni osłabia ogólny stan zdrowia, zmniejsza samopoczucie i zwiększa ryzyko obrażeń. Ćwiczenia łydek i goleni rozciągają, wzmacniają, ujędrniają i tonizują te mięśnie, promując zdrowe i wyprofilowane nogi.

Wideo dnia

Podnoszenie łydek

Wznoszenie łydek wzmacnia mięśnie łydek i łydek. Stań prosto z twarzą w kierunku ściany i stóp szerokości biodra i 12 cali od ściany. Połóż dłonie na ścianie na wysokości ramion. Utrzymuj prostą nogę i unieś obcasy z podłogi. Przytrzymaj tę pozycję przez pięć sekund i zwróć piętami na podłogę. Wykonaj to ćwiczenie 20 razy. Aby uzyskać całkowity trening nóg, obróć obie stopy do wewnątrz, z palcami lewej stopy na godzinie drugiej i palcami prawej stopy na godzinie 10. Podnieś swoje pięty, przytrzymaj przez pięć sekund i opuść pięty. Wykonaj 20 razy. Odwróć stopy na zewnątrz, mając palce lewej stopy zwrócone twarzą do 10 i palce prawej stopy skierowane na godzinę 2, i powtórz ćwiczenie.

Rozciągliwość łydki

Ćwiczenie rozciąga mięśnie łydek i zwiększa elastyczność. Stań prosto ze stopami razem i ramionami wyciągniętymi po bokach. Zrób duży krok naprzód na swojej prawej stopie. Opuść ciało i połóż dłonie na podłodze po obu stronach prawej stopy. Twoje ciało powinno znajdować się w linii prostej od głowy do przedłużonej lewej nogi. Popchnij biodra w dół, rozciągając obszar łydki i pachwiny. Zatrzymaj się, gdy poczujesz lekkie pociągnięcie mięśni. Przytrzymaj tę pozycję przez 10 sekund. Przełącz nogi i wykonuj ćwiczenie. Wykonaj ćwiczenie 10 razy z każdą nogą.

Zajęcia sportowe

Jazda na rowerze, spacery, bieganie i wędrówki z plecakiem na płaskich i pagórkowatych terenach zapewniają dokładny trening łydek i łydek. Podczas wykonywania tych czynności, mięśnie dolnej części nóg działają na opór wytworzony przez grawitację. Wspinaczka schodowa zapewnia ruch pod górę i zjazd, który zapewnia solidny trening łydek i łydek. Skacząca lina generuje ruch pięty w górę iw dół, który wzmacnia mięśnie łydek i goleni.

Skok i rozciąganie

To ćwiczenie działa na dolne i górne nogi. Powoli przesuwaj się w dół, przesuwając biodra do tyłu, aż pięty zaczną się podnosić z podłogi. Trzymaj twarz naprzód i plecy wyprostowane, gdy wyciągasz ręce za sobą. Zatrzymaj się krótko i gwałtownie, aby podskoczyć w górę, rozszerzając stopy i nogi i przesuwając ramiona w powietrzu nad głową tak wysoko, jak to tylko możliwe.Ląduj na środku stóp i rzuć się na piętach, gdy zginasz kolana, przesuwasz biodra do tyłu i opuszczasz ciało, aby wykonać ćwiczenie ponownie. Wykonaj ćwiczenie 15 razy.